Wednesday, October 19, 2016

Healing .....Hvordan forbereder jeg meg til healing (og etter healing)

Hva er og hva som skjer under healing?
Svar: Overføring av helbredende energi vanligvis gjennom hendene. Denne energien er en del av alle levende vesener fra unnfangelse til død. Det er denne livskraft som ikke bare holder oss friske, men også reparerer skaden når vi er såret eller syk.

pinterest.com


Noen definisjoner:

Helbredelse ved tro - hvor helbredelse anses å være basert på både en religiøs tro, og en tro på healerens egne styrker.
Åndelig helbredelse - hvor energien som overføres til pasienten, er antatt å være av guddommelig opprinnelse.
For mange healere er definisjoner for veiledning, ettersom healing har vist seg å være effektive, uavhengig av pasienten og healerens personlige tro.
Healing av universell energi - Dette er min tro og min form for healing så enkelt som det høres ut.
Gjennom min egen lille ritual. Jeg renset meg selv før og etter healing ved hjelp av et enkelt ritual. Som for eksempel: Jording av mine føtter på bakken, får jorden's energi samtidig så du holder deg forankret på jorden. Så løfter jeg armene opp over hodet mitt, holder dem der en stund, med intensjonen  å motta energi ovenfra i form av en krystallklar, eller sølvaktig eller gylden farge. I ditt sinn kan du forestille deg at du støtter med hender en plast ballong fylt med vann. Du klemmer et hull på ballongen og lar helbredende vann renner og dusje deg over. Du bringe armene ned langsomt fra midten av hodet og langs kroppen, og ned til sidene. Dette ritualet kan variere, i henhold til ditt eget valg av hvordan rensing ritual vil se ut. Bruk fantasien din.
Alternativ: Du kan jorde føttene dine på jorden, og mens du står der, kan du lukke øynene og forestille deg at en dusj av universell energi ovenfra i krystallklar, eller sølv, eller gylden farge som et dusj. Omtrent på samme måten som du gjør når du dusjer (med vann) på badet. Viktig med å være bevisst på hva du skal forestille deg. Alltid med en god intensjon å hjelpe degselv eller andre. 

Alltid ta et dypt åndedrag. Gjenta dette 2 eller 3 x.

Nå er du klar til å helbrede.

Etter healing. Vask hendene med lunkent vann, ta et dypt åndedrag, lukk øynene noen sekunder og takke universet for healing energien.
Sitt ned og slappe av.


Reference: The Natural familydoctor : Dr. A. D.Stanway
- and my own experience as healer and natural therapist.


No comments:

Post a Comment