Saturday, October 29, 2016

Helse og ayurvedisk preparater: Litt ayurvedisk gjennomgang...

ayurved.no

Ønsker å gi dere linker nedenfor som dere kan med tid og stunder går gjennom.
Idag leste jeg litt mer om min type konstitusjon. Jeg er som dere tenker, en Vata type.
Finn hvilken type du er og begyn å prøve nye veier for å forbedre helsen basert på din type konstitusjon. Jeg er som dere hører, en ayurveda tilhenger, fordi jeg har funnet ut at ayurvediske preparater hjelper med å opprettholde balansen, og kurere en del plager jeg har slitt med i så lang tid

Har alvorlige hud plager i perioder i form av hudutslett ( rød, betent ansiktshud) har eksem og har kryss allergi som diagnose. I tillegg til det, har jeg også slitasje gikt ( fra 2007) som diagnose.

Jeg har heldigvis vokst som person og med alderen ( blir 60 om 4 mnd.) har jeg lært leve livet mitt som det skal leves. Jeg er blitt mer harmonisk og ser positivt på livet generellt. Har vært så heldig med å ha funnet nøkkelen til et bedre liv på alle områder. Er svært takknemlig for å ha folk rundt meg som elsker meg, glad i meg, omsorgsfulle, vidunderlige, snille, glade folk som er genuint opptatt med å dele, ta vare på hverandre.

Ønsker deg lykke til med livet, med bedre helse og mer harmonisk tilværelse med hjelp av ayurveda.
Jeg kan si her og nå at det hjelper.

Per idag bruker jeg disse preparatene:
Lets move - ( med tanke på slitasje gikt plagene mine)
Allergard - ( med tanke på kryss allergi plager - det er nå høysesong for meg mellom høst og vinter)
Allergard neseolje - veldig bra og er effektiv, hjelper dempe ned symptomer ( mot bihul-plager)

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Blissful sleep - begynner ved neste forsendelse fra ayurved.no
Livo guard - begynner ved neste forsendelse fra ayurved.no

Du kommer til å se forskjell, men gi deg tid og vær tålmodig.

Ha en flott helg :) <3


Besøk hjemmesiden deres på:
http://www.ayurved.no/

Les om din type konsitusjon:

http://www.ayurved.no/blogg/kunnskaps-arkiv/ayurveda/ayurveda-og-typebestemmelse-er-du-vata-pitta-eller-kapha-type/

FB siden deres:
https://www.facebook.com/MaharishiAyurvedProdukter/

No comments:

Post a Comment